Sponsor of donateur worden

U wilt ons financieel steunen? Fijn! Wij kunnen uw steun goed gebruiken!

Wilt u sponsor worden? Wanneer u een bericht naar ons toestuurt via het contactformulier dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Wanneer u sponsor geworden bent wordt het logo en de naam van uw organisatie vermeld op onze sponsorpagina (tenzij anders overeengekomen).

Wilt u donateur worden? Wanneer u de QR-code scant met uw mobiele telefoon kunt u het gewenste bedrag rechtstreeks overmaken op onze rekening. Hartelijk dank!

Omdat wij de ANBI status hebben kunt u uw giften onder bepaalde voorwaarden van de belasting aftrekken. De voorwaarden vindt u op de website van de Belastingdienst www.belastingdienst.nl

Waarom hebben wij geld nodig?

Om de hele gemeente Vught hartveilig te maken en te houden moeten wij de volgende activiteiten ontplooien:

• We moeten AED’s en buitenkasten aanschaffen want er zijn nog ‘witte plekken’ op de AED kaart. De gemeente is pas hartveilig als er voor iedere inwoner 24 uur per dag op maximaal 400 meter afstand van zijn of haar woon- of verblijfplaats een AED beschikbaar is. Dit betreft dan met name de bij HartslagNu aangemelde AED’s want die worden door 112 ingezet
  • De AED’s die onder onze verantwoordelijkheid vallen moeten we onderhouden. Electroden en batterijen hebben een beperkte levensduur en moeten dus regelmatig vervangen worden. Vroeg of laat is de AED zelf aan het eind van zijn levensduur en dient er een nieuw apparaat aangeschaft te worden
  • Er moeten mensen opgeleid  worden. De reanimatiecursus kost geld, zelfs nu meer dan voorheen omdat de opleidingen volledig aan de Corona voorschriften moeten voldoen
  • We moet regelmatig publiciteit genereren. Publiciteit helpt bij het breder bekend worden van de doelen van de stichting. Door middel van publiciteit kunnen we het maatschappelijk veld bereiken en bewerken om mee te werken aan de realisering van de doelstellingen: een dekkend stelsel van AED’s en voldoende gecertificeerde burgerhulpverleners.

Hartelijk dank voor uw steun!